niedziela, 2 listopada 2014

Zalegly Haul z UK chyba juz ostani oraz powrot w nowej lokalizacji czyli DE

Witajcie kochani :)

Long time no see but ... wielki powrot  :)

Tlumaczeń dużo nie bedzie tylko może tyle że mam dziecko i zawladnelo przez ostatni rok całkowicie moim czasem i życiem :)  oraz przeprowadzka do nowego kraju kilka miesięcy temu, poraz kolejny przewrociła w naszym zyciu troche czyli żegnaj UK ...witaj DE 
ale dla Was oznaczac to może tylko jedno dużo pojawi sie na temat marek niemieckich :) 
Witam Was sedercznie po raz kolejny i do pracy !!! 

Może na wstepie podziele sie hualem kosmetycznym zamowienia ze polskiego sklepu internetowego, ktore jeszcze udalo mi się zrealizować przed swiadomoscia że bedziemy sie przeprowadzac a w miedzyczasie spedze troche czasu w Polsce.



Zużyte: 

  • szampon Garnier Ultra Doux siła 5 roślin - zielona herbata, cytryna, eukaliptus, pokrzywa    i werbena połaczenie idelane, zużyłam z wielka przyjemnością i skóra mojej glowy też, świetny odświeżający produkt  WROCIŁABYM 
  • szampon Garnier Ultra Doux sekrety prowansji - morela i olejek migdałowy to już zdecydowanie cięższa pielegnacja ale sprawdził się dobrze cudowny słodki zapach WROCIŁABYM
  • żel pod prysznic Apart morela i pomarancza - było ok wydajny
  • balsam ujedrniający SORAYA - lekki szybko sie wchłaniał wygodne użycie z pompka KUPIŁABYM ZNOWU
  • odżywczy krem do twarzy ciała EVELINE - świetny jak gęste masło silnie nawilżajacy         i bezzapachowy 
  • maseczka oczyszczająca Bielenda (zielona) - moja ulubiona maseczka oczyszczająca ze wzgledu na to że goi jakies niespodzianki dużo szybciej i naprawde widać ze skóra jest po maseczce KUPIŁAM ZNOWU 

Reszta produktów pewnie gdzies jeszcze czeka na swoja kolej lub jest w trakcie uzytkowania :) 


Pozdrawiam serdecznie
witam ponownie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...