środa, 2 stycznia 2013

Zakupy grudniowe 2012 cz.I przedswiąteczna

Witajcie w Nowym Roku  :)

samych pomyślności i udanych zakupów 
oraz 
spełnienia marzeń 
życzę 
Wam 
throughTheDaythroughTheLIfe

w dzisiejszym poście troche o zakupach z początku i połowy grudnia czyli trochę o uzupełnieniu zapasów :) 

Oszalałam na punkcie TONIZOWANIA TWARZY 
bo widze dobry wpływ na skóre wiec kupiłam taki oto zestaw w promocji :) jeden z toników juz miałam ten z niebieską nakrętką i sprawdził sie bardzo miło 
pierwszy z nich ma konsystencje troche nietypową bo jest jak żel - tonik ale pozostawia skórę bardzo aksamitna, drugi jako nowość dla mnie 


Kolejne produkty to generalnei uzupełnienie rzeczy, które sie skonczyły a zużywam je w dużych ilościach może z wyjątkiem farby do włosów :) 


na temat odzywek moge sie już wypowiedzieć: 
  • Timotei vivid colour - fantastyczna odżywka, pozostawia włosy niesamowicie miękkie 
  • Schwarzkopf repair&care  - beznadzieja, mając porównanie do wielu tanich odzywek jest beznadziejna bo plącze włosy, zostawia dziwna powłokę i sztywne włosy... sentymentalna sie zrobiłam i masz pozegnamy sie juz chyba 
co dziwne obie odzywki byłe w tej samej cenie 99 p ..

Jestem ostanio na scieżce odkrywania nowych produktów THE BODY SHOP 

zaciekawiła mnie ostatnio emulsja do demakijażu z rumiankiem 

ostanie zakupy dotyczyły przygotowania do imprezy świątecznej 
więc 

promocja na produkty John Frieda  3za 2 plus lakier osobno
przez pomyłke zabrałam szamopon zamiast odżywki brilliant BRUNETTE ale tez jest niezły :) 

najlepsza maska pod słoncem ala produkt roku 2012 to własnie ta FRIZZ-EASE 

dodatkowo kiedys pisałam wam ze chciałabym wypróbowac deo w kulce SURE linen dry poniewaz deo w sprayu zostawiało białe kłaki pod pachami i na ubraniach, co mi bardzo nie pasowało ale zapach jest niesamowity.... wiec kulka sprawdza się rewelacyjnie choc fanem kulek generalnie nie jestem ale dla tego zapachu sie poswiece ;p 

miłego czytania :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...