sobota, 5 stycznia 2013

OSTATNI projekt denko 2012 -grudzień

Zapraszam Was Kochani na ostatni projekt denko zeszłego roku

bardzo sie starałam zużyć zalegające nawet miniaturki z GlossyBoxa i udało sie zużyc dwie jakie czytajcie dalej :)
ZUŻYCIA GRUDNIOWE 2012



tym razem produkty podzieliłam wg kategorii zadowolenia :) 

Kategoria używać TEN produkt to CZYSTA PRZYJEMNOSC :)



od lewej 
  • serum wzmacniające BIOWAX A+E - pod koniec roku zaprzyjaźniłam sie z nim na nowo poniewaz odkrylam na niego sposób, po prostu wcieram go sobie w skóre i od polowy głowy az po konce PRZED myciem włosów nawet jesli mam mozliwosc na kilka h 
  • zel pod prysznic NIVEA blueberry - uwielbiam jego zapach 
  • miniaturka z gazety odżywki DOVE dla włosów farbowanych - jest niesamowita  jestem tak samo zachwycona tym produktem jak dwufazowym sprayem do włosów 
  • nawilżająca odzywka do włosów JOHN FRIEDA brilliant brunette - kupiłam kolejny raz i kolejny i kupie znowu :))) te odzywki są fantastyczne 
  • odżywka TIMOTEI vivid colour - odkrycie końca roku z grudnia FANTASTYCZNA odzywka o pięknym zapachu i niesamowitym wygładzeniu 
  • przeciwzaskórnikowy scrub SIMPLE z serii spotless skin - mega mocny zdzierak, bardzo ostre drobiny , zaskórników nei usuwa ale ja go stosuje ze wzgledu na anybakteryjny składnik jaki zawierają wszystkie produkty z tej serii czyli fitosfigozyna  plus cynk, rumianek i witch hazel czyli oczar wirginijski
  • próbka kremu CLARINS ekstra ujędrniającego - bardzo pozytywne wrażenia, rozważam kupno  :) stosowałam na górne partie nóg bo te najczęściej pomijałam i czułam wyrzuty sumienia :)

Kategoria MOZE BYĆ, BYŁO OK 


  • żel do higieny intymnej FEMFRESH - zużyłam jako żel pod prysznic 
  • deo SURE bright/ odpowiednik Rexony - fajny zapach ale Garnier jednak lepszy 
  • deo DOVE - nie chroni, w moim przypadku sie nie sprawdza pod kątem ochrony, nie brudzi ładnie pachnie ale nie działa
  • dwufazowy płyn do demakijażu BOTANICS - wszystko ok ale .... czy wy widzicie tą dziure która trzeba go dozować .. koszmar 
  • odświeżające chusteczki do demakijażu ST.Ives - z ekstraktem z rumianku dla cery normalnej i mieszanej, nawet fajnie sie sprawdziły do demakijażu wstępnego :)
  • próbka żelu pod prysznic COMO SHAMBHALA z GlossyBox - olejki eukaliptusa, geranium, lawendy i mięty dają niesamowitego kopa dla zmysłow powonienia nie potrafie nawet tego opisac ... bardzo mi sie spodobał ale nie on jest do codziennego użytku 
ZUŻYCIA z GlossyBoxa


BUBLE !!!!!!


  • KREM AA 20+ wrażliwa natura krem na noc - powstawały mi pryszcze po nocy wtedy kiedy go używałam na noc, świetny jako krem do stóp i rąk :)
  • odżywka Schwarzkopf - beznadziejna w porównaniu do tego jakie pozostawia włosy po .....każda inna odżywka jest ok 
never again ... bye bye

Kategoria MASKI


nic nowego oprócz  glinki z St.Ives - rewelacja



Kategoria PRAWIE zużyłam... :P


już prawie na końcówce masła/ balsamu DUO Macadamia
balsam już zużyłam -zdenkowałam 
masło jest bardzo wydajne zużywam do rąk lub do stóp 
gruba warstwa i w tym celu sprawdza się genialnie :)


Nadal pracuje nad maskami pewnie w następnym projekcie coś sie pojawi :)

Miłego denkowania w Nowym Roku 
ja oczywiście nadal kontynuuje denkowanie 
sprawia mi to mega wielką przyjemność 
oraz 
pomaga dokonywać rozsądniejszych zakupów 
np. nie kupuje już kolejnych balsamów lub maseł bo wiem co jest w kolejce :)

Pozdrowienia dla wszystkich maniaków kosmetycznych :)
ciao :)

3 komentarze:

  1. Moja miniaturka odzywki Dove jeszcze lezy i czeka ale skoro tak zachwalasz czas na uzytkowanie :) Nivea blueberry uwielbiam i ja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. udała sie im ta seria do włosów farbowanych, ja juz denkuje drugi spray do włosów tej serii zadnego problemu z rozczesaniem włosów :) polecam

      Usuń
  2. krem z aa faktycznie jest straszny...Miałam go raz i też używałam do ciała, żeby nie zapychać porów na twarzy;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...