niedziela, 13 stycznia 2013

Co upolowałam na wyprzedaży :) kosmetyki

Witajcie Kochani

szał wyprzedaży dotyka każdego z nas :) szczególnie kosmetykoholików

ale co odkryłam w tym roku że po świętach wyprzedaże kosmetyków a szczególnie zestawów prezentowych przecenionych nawet o 70% szał ...
ale w związku ze dostałam wiele wspaniałych prezentów od Męża nie pokusiłam sie o wiele zakupów uświadomiłam sobie że ciuchy nie zawsze wykorzystamy bo raz chudniemy raz sie troche przybiera i nie zawsze w 100 % wykorzystuje to co na sale kupimy
wiec korzystać będę w przyszłym roku własnie z tych obniżek na kosmetyki
oszołomiły mnie np przeceny na CLARINS gift sets  ponad 50% ceny ale nie kupiłam nic...

ale moje zakupy to głownie The BODY SHOP

OFERTA 3 za 2 
jedno serum dostałam GRATIS ponieważ miła pani zawróciła mnie żeby zabrać 3 produkt gratis wiec pobiegłam po kolejne serum :)


ujędrniający krem na dzień z SPF15 
 oraz serum z tej samej serii 

Spójrzcie na ceny wyjściowe :))

KOLEJNO 




PLUS ZNIŻKA 20 % ..... ZA TO WSZYSTKO ZAPŁACIŁAM MOŻE 18 FUNTÓW :))))))


Na wyprzedażach znalazłam taką małą perełkę z PHILOSOPHY  




a w środeczku :)))




Czasem warto polować na wyprzedażach
a jak wam poszło na kosmetycznych poszukiwaniach 
moje całkiem udane :)

Miłego Dnia i Wieczoru 
Kochani 

Pa, pa :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...