sobota, 29 grudnia 2012

NOWY beauty box czyli szansa dla Amarya BOX

Witajcie Kochani
stęskniło mi sie za blogowaniem ...

po wielkim rozczarowaniu z Glossy Boxem
postanowiłam ostatecznie anulowac moja subskrypcje bo przeciez jak nie chca mi przysylac pudełek za ktore płace no to sie w kotka i myszke..  bawic się  nie bedziemy .... :(
a szkoda bo zawsze byłam z zawartości zadowolona

2 pudełka do mnie nie dotarły nawet po interwencji mailowej i obietnicach wysłania ponownie
obsługa klienta sie nie spisała ....

wiec daje szanse innemu pudełku a co !! zasady te same, płace ok. 50p mniej a produkty sa głownie
naturalne i organiczne :)


czas na beauty box Amarya 

Pudełko bardzo EKO bez dodatkowego pudełko jak w przypadku Glossy B ale nic nie szkodzi :)
 
co znalazło sie mianowicie w pierwszym pudełeczku, ktore otrzymałam w grudniu 2012


  • próbka 15 ml x 2 kremów SOPHYTO
  • próbka 15 ml żelu do mycia twarzy SOPHYTO
  • próbka perfumy 
  • próbka organicznego olejku do kąpieli NEON
oraz voucher 


 
z bliska mozecie dojrzeć głowne składniki kremów i żelu :)



Pierwsze wrażenie "może być" 

brakuje mi jednego produktu z kolorówki 
a na te sie napaliłam po  organicznej kredce do oczu INIKA 
z jednego Glossy B 
ale nadal maja szanse 
sprawdze kilka pudełek 
i wtedy zobaczymy :) 

Zegnam was ta pozną wieczorową porą :))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...