sobota, 13 października 2012

polskie dobrobie z długooczekiwanej paczki :)

Witajcie kochani !!!

W końcu mam coś polskiego
Paczka urodzinowa od rodziców gdyż we wrześniu stuknął kolejny roczek ;))

Zawartość sama sobie wybrałam :)

W szczególności czekałam na:
  • krem Tołpa dermo face, sebio
  • fluid matujący UNDER 20 
oraz zamówienie z firmy Avon w szczególności maski do twarzy :)

  • clearskin blemish clearing maska peel off - nowość
  • clearskin blackhead clearing maska zmywalna - kolejny raz u mnie, bardzo byłam zadowolona z niej
  • Planet Spa african shea butter - nowość 
  • Planet Spa greek seas maska peel off  - nowość
  • Foot works scrub limonkowy Mohito :) - nowość
  • 2x balsam do ust 

 
:))))))
  • Tołpa dermo face, sebio, regenrujący krem korygujący na noc - nowość
  • Under 20 fluid matujący - nowość
Strasznie się ciesze z tych nowości bo ja jestem maniaczką maskową :)) nigdy za mało :))
 Pozdrawiam :)


ps. małe przypomnienie z projektu denko 
bo wiadomo że zużywanie masek trwa wieki ..
udało mi się już zużyć 
2 pełnowymiarowe maski do twarzy 

Planet Spa morze martwe 
Clearskin blackhead clearing



Paaa :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...