niedziela, 2 września 2012

co kupiłam w Pl czyli aż dwie rzeczy i ostatni haul sierpniowy

Witajcie 

wspominałam juz ostatnio że w trakcie krótkiego pobytu w Pl udało mi sie kupić tylko 2 rzeczy czyli szampony Garnier :(po prostu nie miałam jak nigdzie wyskoczyć na porządne zakupy..

ale i tak mnie to cieszy bo są to  rzeczy które bardzo chciałam wypróbować, chwalone na jutubie ;)
Choć i tak nadal będę się trzymać moich szamponów z Lush, czasami mała odmiana na polskie sama przyjemność.  



Dziś już miałam okazję użyć tego szamponu odbudowującego i już mi się spodobał :)
 
Ostatni haul sierpniowy

pierwsze kupiłam w Tesco tonik 
następnie dokupiłam te dwa żele w promocji 2za 4,99 f

 żel na wągry sprawdził mi się już fantastycznie wiec wróciłam
zobaczymy w połączeniu z tonikiem 
 :)
żel morning energy mam pierwszy raz  
ciekawe czy bedzie warto

Miłego dnia Kochani
już wkrótce 
projekt denko
dziś mam jeszce zamiar zdenkować do końca coś jeszcze 
wrzucić ( i wyrzucić:)
Pa,pa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...