piątek, 24 sierpnia 2012

zbiorczy Haul SIERPNIOWY

Witajcie
powracam po króciótkim urlopie w Polsce
nie będzie to haul zakupów z Pl bo UDAŁO mi sie kupić tylko 2 szampony w Biedronce .. wiem WOW

CZ.I

pierwszy raz po projekcie denko uzupełniałam zapasy :)
czyli
kolejny płyn do higieny intymnej tym razem test innego rodzaju płynu
oraz
maska i odzywki z John Frieda (oferta bootsowa 3 za 10 funtów)
i żel do golenia



CZ.2
 
Ktoregoś popołudnia wskoczyłam też na chwilke do Superdrug'a 
  • ulubione rękawice do peelingu 
  • płyn do kąpieli Imperial Leather - (99 p- cena za ilosc jest powalająca :)
  • peeling SIMPLE -eliminujący zaskórniaki 
  • St.Ives chusteczki do demakijażu i odświeżania
  • moj pierwszy wiśniowy CARMEX 


i LUSH

kolejna kosta ulubionego szamponu NEW

CZ.III

W TkMaxx wypatrzyłam ciekawy szampon na wypróbowanie 
i do kupna zachęcił mnie wygląd nienaruszonego kosmetyku bo zawsze pootwierane i zniszczone zniechęcaja, a te wyglądały na świeżo postawione na półce. Dodatkowo cena i pojemność :)
Ale przede wszystkim kolor butli :))  cena 7,99 funta

 350 ml

Zakupom z The Body Shop poświęce osobny post :)) 
a dlaczego zaglądajcie niedługo 

Pozdrawiam Was kochane kosmetykoholiczki :))

2 komentarze:

  1. nie mialam jeszcze nic z lush, mam nadzieje ze kiedys wyprobuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. szampony w kostakach są bezkonkurencyjne :)
    ja tez mam nadzieje ze Lush sie kiedys w PL pojawi

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...