poniedziałek, 25 czerwca 2012

urodzinowe wydanie Glossy Box i co dostałam na urodziny :)

A w kolejnym pudełku zaskoczenie :) bo wydanie urodzinowe
Glossy Box skonczył rok
Gratulacje !! :)

a w boksie pare niespodzianek:


  • sztuczne rzęsy Let's go
  • produkt do włosów 10 w 1 - no zobaczymy ;) jest to maska bez spłukiwania w spray'u bardzo mnie zaciekawił ten produkt
  • Iris hydrating day cream WELEDA
  • 2 próbki perfum od Lolita Lempicka
  • żel pod prysznic lub do kąpieli NOBLE ISLE
plus balonik i lusterko Glossy Box :)




Pozdrawiam :)

2 komentarze:

  1. Dla mnie to pudełko było porażką i zakończeniem przygody z GB. Co prawda jeszcze na czerwcowe się załapałam bo za późno zrezygnowałam i choć pewien produkt zrehabilitował urodzinową wpadkę to... jakoś już nie mam ochoty na więcej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to fakt ale wiesz w porownaniu do tego co sie stalo z kolejnym boksem w pl no to i tak dostajemy fajne produkty w cenie ... no wiadomo duzo nizszej jasli nie przeliczac a juz niedlugo wrzuce kolejny box z czerwca :)
      co do blistex jest fantastyczny ale ostatnio go jakos nie widze oby nie był limitowany w ogole smakuje faktycznie jak lemoniada i nie znika po jednym oblizaniu ust to jest niesamowite :) fajny bajer i nie wysusza ust nic nic
      no a ja wrocilam do siebie napisz do mnie na priv to ci powiem skad jestem w UK dokladnie bo wole zachowac to dla siebie :) pozdrawiam :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...