środa, 7 marca 2012

pierwsze musniecie jak pierwszy pocałunek :)

...czyli mam moj pierwszy pędzel Real Technigues by Samantha Chapman ...

tylko Ty i ja - moj powder brush :) zostaniemy razem do końca :)

ps. rozważałam zakup internetowy ale jakos tak ...to było przeznaczenie, otoz byłam dzis w Bootsie i odłozyłam to co planowałam kupic bo doszłam do wniosku ze powinnam byc bardziej rosądna, w koncu denko cisnie dumnie do przodu i wychodząc rzuciłam ostatnie spojrzenie przez ramie na połke z pędzlami i.. az mnie cofnęło bo nie wierzyłam własnym oczom !! tak były tam wszystkie plus zestawy :)
wróciłam, kupiłam i wyszłam szczęsliwa  jak nigdy :)

dziewczyny w UK poszukujące tych pedzli zajrzyjcie do swoich Boots'ów :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...