niedziela, 15 stycznia 2012

Co przyjechało w walizce z pl.. czyli obiecany post

Witajcie!

Tak jak obiecałam pokaże Wam moje zdobycze zaplanowane i nie :)



Z zakupowych nowości:
  • 2 kremy do rąk Eveline, skusiłam się bo firmę to ubóstwiam i wierze że mnie nei zawiedze, co wiecej juz popróbowałam tego kremu Extra Soft z Ureą i tak po cichu rewelacja :), na razie stoją w kolejce w projekcie denko na samym końcu
  • tonik i krem pod oczy z Soraya Kuracja Dotleniającą, ogólnie jestem ciekawa kolejnych produktów z tej serii, ponieważ maseczka jest cudnowna świetnie nawilża i pięknie pachnie, zobaczymy czym wykaże się reszta
  • THERMO rozgrzewający oczyszczający żel do twarzy Nivea Visage (była prmocja w Rosmanku więc brałam prawie hurtem), jest to nowość ale już zdobyła moje serce czyt. twarz, efekt rozgrzania skóry bez zaczerwienienia jest niesamowity, jeden już aktualnie w uzyciu po prostu NIE MOGE SIE OPRZEĆ
  • dla towarzystwa zabrałam tonik , dobrze się trzymać w jednym temacie :)

No i coś z prezentów i nie tylko:



  • mineralny puder Avon, widziałam efekt na mojej mamie i byłam zaskoczona, więc też musze spróbować hihi
  • 2 kremy L'oreal Triple Active to prezent, powiem tylko jedno kolejka w projekcie denko ale nie mogę się doczekać
  • Planet Spa balsam, zabrałam mamie haha bo ma za dużo kosmetyków (ciekawe dlaczego :)) 
  • peeling sopot spa , jak wyżej ale sama oddała :)
  • zakup planowany intensywnie regenerująca maseczka BIOVAX, czeka na testy
  • PLUS jeszcze 2 Lady Speed Stick 

Ogólnie to wszystko czeka na użycie w swojej kolejce i recenzować bedę przy projekcie denko.
Tak przypuszczam.
Ogólnie wiem że nie ma tego dużo jak na polskie zapasy, no musiałam się oganiczyć, ale i tak one mnie starsznie cieszą.

Miłego czytania. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...